16.3.08

Εκτός


Ένα "γιατί" και ένα "πότε". Και ένα "θα" ενίοτε αλλά κυρίως το γιατί και το πότε. Γιατί-πότε. Γιατί-πότε. Γιατί ποτέ; Κλείσε το παράθυρο να μπει ο ήλιος. Κλείσε, να μπει ο ήλιος. Κλείσε το παράθυρο να μπει. Κλείσε το παράθυρο. Για να μπει ο ήλιος κλείσε το παράθυρο. Κλείσε το παράθυρο, για να μπει ο ήλιος.

Μα τι λες;

Έξω κρεμασμένα κάτι βρεμμένα ερωτηματικά να λιάζονται ώσπου να στεγνώσουν και να φύγουν.

Να φύγουν;

Ξαναπές το μου, δεν το έχω καταλάβει.
Ξανά.

Εκνευρίζομαι. Πέφτω στην παγίδα να σκέφτομαι γιατί δεν έχεις μάθει να δίνεις. Ντρέπομαι. Μην το δεις. Σιχαίνομαι. Ήταν μόνο για λίγο.
Πάει καιρός που ανακάλυψα ότι υστερώ σ'αυτό.

Ξεχνιέμαι απλά, ενώ δε θά'πρεπε. Εκτός σου.

7 comments:

Anadromos said...

η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα..
αλλά δεν πειράζει, κρέμασα τα ερωτηματικά μου να λιαστούν και κάποια στιγμή θα στεγνώσουν και θα φύγουν. θα φύγουν; ξαναπέστο δεν έχω καταλάβει...

semiramisss said...

Έχω καιρό να σε δω και μεγάλωσες;

:)

Anadromos said...

kai de rwtouses ap tin arxi?

semiramisss said...

Προσπαθώ να μην είμαι επιρρεπής στην περιέργεια...

Anadromos said...

δεν τα καταφέρνεις καλά όμως;)

semiramisss said...

Μα οι αντοχές λιώνουν πιο εύκολα απ' όσο νομίζαμε!
(και τελικά ουτε στη μάρκα των τσιγάρων δεν κατασταλλάξαμε...)

Mia said...

Αυτό με τα απλωμένα ερωτηματικά μου άρεσε πολύ...Ξέρεις, είχα κι εγώ κάποια τέτοια, αλλά από τότε που έπαψα να ελπίζω έπαψαν κι αυτά να με βασανίζουν. Η απελπισία με ηρέμησε...
Φιλάκια